Subject: Sompa võrgupiirkond
From: Darja Švõrjova <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Jun 2025 12:27:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Alates 01.06.2025.a OÜ OSK Grupp andis üle Sompa linnaosa kaugküttetrassid
ja soojuse varustuse kohustus Gren Viru AS-ile. Seoses sellega palume
HAI-keskkonnast eemaldada meie soojuse piirkondadest Sompa linnaosa.

Lugupidamisega

Darja Švõrjova

Juhiabi

OSK Grupp OÜ

Tel. +372 337 9081

Mob. +372 5475 0303

[email-masked]

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat,
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik
sellele lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda
nendes sisalduvat teavet teistele isikutele.

This email may contain information which is privileged or protected
against unauthorized disclosure or communication. If you are not the
intended recipient, please notify the sender and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.